Awesome:aste bruden asså

Måste tacka Bästa Sandra Lind<3 som hjälpt mej fixa så jag får hennes lägenhet:D är så sjukt pepp nu på att få flytta in:D:D glad chei, skriva avtal i denna vecka ir början på nästa efter besiktningen kanske=D omg sjukt pepp. så tänkte lägga in lite bilder på lägenheten sandra har tagit:

Oh vill flytta in nu, lär nog få flytta in nästa vecka förste april=D helt awesome:D me lajk i, me lajk i alut.
oh så pepp nu ska jag dricka upp mitt kaffe, fixa klart mitt cv och göra mej i ordning blir att träffa Martin för fika sen=D ska bli kul inte sätt han på skit länge:D mihihi klad chei<3
Puss puss så hörs vi senare snyggingar:D

Kommentarer
Postat av: Emil

Jag har snickrat ihop en liten kattwidget till blogg.se som gör att man får en ny bild på en katt varje dag i sin meny. Du kan kolla på min blogg hur det ser ut och det vore jättekul om du ville prova att använda den och kanske blogga om den :)



Tack på förhand

Emil

2011-03-23 @ 14:56:34
URL: http://bilderpakatter.blogg.se/
Postat av: Beateee

så kult me egen leilighet! :D

2011-03-23 @ 16:44:54
URL: http://beateee.blogg.no
Postat av: Matilda

FINT!

2011-03-24 @ 09:56:56
URL: http://matildafiona.webblogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0