BUHU

OH är sååå störd. jäkla skit mullsjö- jag vill inte vara fast här, varför flytta ja hit?
oh suck suck suck, ja vill bara till norrköping, är inge kul här. ingen lust me nått.
varför gå o lägga sig när man ändå inte har något att gå upp till i morgon?
allt känns så stört o onödigt. ensamt med för den delen. simon säger ju inte alls mkt. han är ju som värsta zombin när han kommer hem. ja pallar inte detta.............................gaaaaaaaaah....hur sjutton ska man lösa det?
suck suck suck suck suck suck suck.
Nu är ja bara på allmänt depp humör, blir alltid det efter ett tag här.:( sucky
va ska ja göra? gå o lägga mej o inte vakna förens jag kan flytta tbx till norrk, låter bra det kör vi på. ..not
mycket roligare att bara åka runt o träffa folk, vill må bra o vara frisk, slippa dessa jäkla skit tabletter.
nae nu ska ja sluta skriva, får sätta mej  o leka lite me gitarren.....................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför flyttar du inte hem till din mor?

2011-03-10 @ 12:17:16

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0