Emma text då

Moshi Moshi!
Emma surar över jag skriver så lite text ibloggen nu;P haha
Idag har jag varit på infodag ang mitt nya deltids jobb:D jupp duktig tjej som skaffat jobb:D känns nice nice nice.
Geesh vad ja är trött idag, måste plugga info grej till jobbet med. seegt.
Efter det iaf drog ja en snabbis på stan, köpte en ny hoodie och sen drog hem till emma där ja träffa henne o Jenny, kul kul snacka lite skit om jobb o sånt;P sen drog vi o tanka. haha jäkla indianer asså.
men det var oxå kul säger vi. sen åkte emma och jag till donken, käka lite. börja sen flytta över massa kartonger och sånt till min lägenhet:D mihihi, fixat lite i köket o så nu:D så det är niceigt.
Sen blev det skjutsa folk till fotboll;P och sen handla på ica:D hehe köpt hem lite mjöl o sån skit som är bra att ha hemma. plocka in lite o så.
nu sitter jag o känner mej hel död, måste upp tidigt, ska till polisen klockan nio imorgon och fixa mitt leg. hej jag har inga pengar kvar:S fan va allt ska va dyrt typ ju. aja det ordnar sig, har deltids jobb nu;) hehe fan va stolt ja e som lyckats fixa jobb bara sådär:D hehe det gillas. Sociala Jonna javisst.
Imorgon blire polisen, jobb, hem o fixa me lägenheten, duscha och sen mys med Emma o Elin tror jag, dricka lite vin och ha trevligt. nae nu ska ja glo på big brother o vara social på msn:D tjoflöjt. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0