en till då för ja kan

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV .
1. Är du singel? Juppz
2. Är du lycklig? Klart :)
3. Är du uttråkad? ibland
4. Är du ledsen? varför då?
5. Är du italienare? Nej
6. Är du cooling? Om jag är? klart
7. Är du från irland? hmm skulle inte tro det
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV .
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
2. Har du någon gång blivit sårad? Haha, oja.
3. Har du någonsin tänkt på samma kille/tjej flera gånger under samma natt? hehe klart
4. Har du gillat en kille/tjej utan att berätta det för henne? jaaa
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? hehe hmm kanske
6. Har du haft en hemlig beundrare? Klart!
7. Vill du gifta dig när du blir stor? Ofc!

TVÅ ALTERNATIV

1. Bilddagboken eller lunar? bilddagboken, självklart
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katter eller hundar? katter
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? bästa vänner såklart
5. Tv eller internet? Internet
6. Coca-Cola eller Pepsi? Pepsi
7. Utekväll eller hemmakvällar? lite blandat tack
8. Pengar eller lycka? Lycka!! 
9. Dag eller natt? dag
10. Msn eller mobil? mobil

HAR DU NÅGONSING
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? hehe många gånger;)
2. Brutit ett ben? nope bara stukat
3. Gjort nåt du ångrar? hmm vet inte om ja ångrar det men klart man ångrar visa saker
4. Hoppat Bungee Jump? Ne, men vill
5. Ljugit för någon du tycker om? dessvärre ja
6. Ätit en hel tårta själv? haha hmm tror icke det
7. Gjort bort dig offentligt? klart, drottning på sånt
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen? ja
9. Gråtit när ett husdjur dog? JA
10. Velat försvinna? jepp

SENASTE .
1. Telefonsamtalet du gjorde? hmm Mor tror ja
2. Telefonsamtalet du fick? Sandras pappa
3. Personen du var med? Emil och Lise<3
4. Roligaste grejen som hänt? Jag har köpt en soffa:D
5. Personen du smsade? öö Emil eller Tobbe
6. Du kommenterade? Din mamma
7. Du tillbringade natten med?
kira ir så måste jag säga emma och robban;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0