Goda nyheter

Moshi Moshi! :D
Mm mätt o belåten nyss ätit vegetarisk that mat, lagad själv oxå:D duktig chei ja e ibland.
Varit hos tandläkaren idag oxå och tagit bort tandsten och min tråd jag hade. plus dom polera dom lite så kan inte sluta röra tungan över tänderna. är en sådan skön känsla. älskar den känslan, tänderna känns sååå sjukt rena:D
oh jaa, jag är lite störd så ibland^^ haha
har pratat me min handläggare om eventuell flytt till norrköping, om jag har tur kanske jag har fått lägenhet o så till sommaren, har ett ställe där jag får lite för tur om allt går som det ska;) hihi bara hålla tummarna nu och fortsätta leta. måste bara hitta ett jobb nu oxå^^ det jobbigaste typ. men allt annat verkar ha ordnat upp sig så det känns bara positivt just nu. vilket är skönt. kan ju inte bo hemma hos simon känns ju bara wierd lixsom.
haha gör som emma sa, flyttar in i hennes garderob:P haha o kira får badrummet^^ oh jag är seg och redan drukigt lite för mycket kaffe. haha hej kaffeberonde. oh såå illa.
Nae nu ska jag kolla klart på Kairo (japansk skräckis= min favis genre) löööööve skräckisar. man har en sån härlig känsla om det är en bra skräckis där man inte vet vad som ska hända, vilket man ofta inte vet i japanska för dom har såna konstiga twistar.
nae nu toa o sen glo vidare. vi hörs.
Ge mej hennes underbara hår tack

Kommentarer
Postat av: M i c k a

sett shutter? :) asiatisk skräck, eller recyle?

2011-03-10 @ 22:29:39
URL: http://niintendo.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0