Låång dag

Oh suttit i telefonen mellan halv nio och tio, ringt runt lite. har möte klockan tre, dammsugat o plockat i ordning hela lägenheten, badrum och disk kvar. oh ja orkar inte. jäkla simon och vara sånt skit gris. fattar inte att han inte städat på 2 veckor när jag varit borta:S euuuw gammal mat i kylen o grejs me. härligt.......not.
nae nu ska jag fortsätta med städningen så ja kan andas, så kul att vara allergisk och så kommer man hem till en svinstia.....lyckat..... suck. aja bara fortsätta för simon kommer ju inte göra det.
Oh snälla ge mej en egen lägenhet snart. ja döööör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0