Lång dag i lkpg

Moshi Moshi!
Oh jag är såååå sjukt trött. Zzzzz ny duschad är ja med nu. så trött, mamma ringde o väckte mej klockan sju i morse;P haha så onödigt hon ligger liksom o sover i rummet brevid men endå ringer hon på mobilen och ber mej gå upp o fixa kaffe:P haha hur lat får man bli?
haha sen blev det iaf Linköping me Sanna och hennes barn (mina kusinbarn:P) åkte lite fel o hamna i mjölby först:P haha så kul vi hade:P lol hitta rätt sen iaf och gick runt o kolla, kom hem med vitaminer och ett par nya skor:D visar bild senare när ja orkar fixa. e lat nu när ja sprungit omkring me barnen. jag vill iaf inte ha barn än på ett bra tag, fattar inte hur man orkar. huvudvärk o dödstrött :S yay.
nu vill ja ha iaf ha helg o dra iväg till sthlm och fylla år:D mihihi.
nu ska jag nog lägga mej i sängen eller något, ska kolla nya Gossip Girl, kanske skulle ta en till energy drink:P haha nae den sparar ja tills imorgon. men nu blir GG. chu
ja o min mobil:P luuuuuuuuuul

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0