Morgon..

Moshi Moshi!
Omg vad sjutton gör jag vaken nu? Zzzz jäkla mor och dra upp en så tidigt. *sover*
ska försöka få med mormor till polisen idag och fixa nytt id. måste måste ha.
ojoj vad mina pengar försvinner;P hehe köpte soffa, kaffebryggare, brödrost, vattenkokar, dammsugare, tavlor och massa annat till min lägenhet igår:D hihi Emil var så snäll och åkte runt:D lääängtar tills ja får hem min nya snygga soffa<3 maow, min lägenhet kommer bli snyggast istan:D hihi och Lise o jag blir grannar:D yay. cant wait lixom. ska ringa o fixa med internet idag med.
Jag gick vidare igår på arbetsintervjun med:D haha yay sjukt postiv till det:D så ska på info möte idag, jag gillart. Livet rullar på bra nu:D Liksom egen lägenhet, deltids jobb. vem lyckas få det så sjukt snabbt lixom:D
Nu hoppas ja bara ståhl tapeserar om i lägenheten sen är jag nöjd:)
hihi måste dock köpa hem lite till, typ en byrå o sånt skit från ikea, får be någon dra till ikea någon dag sen när ja börjat få in allt. men nu ska ja dregla lite över kläderna på yesstyle, dricka mitt kaffe och sen hoppa in i duschen. vi hörs snyggingar. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0