Öywayheychai

Zzzz Nu ska jag göra som kira och sova.
Har suttit med emma på Skype, snackat massa om typ inget:P haha, ritat lite, typ dessa två full snygga bilder:
Jag kände mej för töntig för att fortsätta så satte mej och fixa lite med en ny blogdesign. denna får duga ett tag.
men nu ska ja väl hoppa i sängen innan mitt huvud går sönder. huvudvärk is the shit.
nae inte direkt men så kan det va ibland. suttit och spelat keybord med<3<3 oh får värsta lusten att börja skriva låttexter igen, plinka gitarr o keybord:D yaya musik is a lifestyle.
Nae nu ska ja sluta sjunga, blogga o va nu allt jag gör. dags att sova för imorgon ska jag leka med Lisefise om hon nu inte sover bort hela dagen:P hehe vi hörs schnyggingar. Pözz godnatt
älskar osminkade sömniga bilder =^.^=

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0