segt

Sitter just nu hemma hos Robban som ligger o halv sover. haha bara jag som är vaken som vanligt. fattar inte varför ja inte kan sova? fattar inte varför ja måste frysa hela tiden:S tror det är därför jag inte kan sova, jag ligger o halvt fryser ihjäl typ.

Blev bio igår, kolla på im number 4

den var väldigt bra, dock kunde den ha varit lite längre, den sluta med så många obesvarade frågor så kanske kommer en tvåa. vem vet? den var iaf helt klart sevärd. efter bion blev det iaf lite myspys med vin, vart en trevlig kväll. synd bara att visa e lite dryga o inte hör av sig, (jäkla dissare:P) blev ju inte riktigt som det var tänkt igår men men, har mina sötisar emma o robban som rädda mej igår=) puss på dom<3

Nu ska ja väl försöka rycka upp resten av folket, tråkigt att sitta här själv. hehe därför ja snodde robbans dator:p meep. är sugen på kaffe oxå, orkar man fixa lite åt dom..hmm...hmm...nah ska gå in o hoppa på dom lite, nu får dom gå upp klockan e herregud elva. nu kan man ju inte sova:P (eller man kan, skulle gärna sova men fryser fan ihjäl så går inte=S) just det måste kolla biljett hem idag med. måste hem till norrköping igen. usch vill inte så jobbigt. kan man inte stanna här tills min lägenhet e klar o jag kan flytta in? visserligen e det väl typ bara en vecka kvar men endå.

nae nu blir fixa biljett, väcka det lilla paret och digga lite kaffe. chuchu

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0