to many thoughts


Jag vill sååååå skaffa tatto. sjukt snyggt. och ja känner mej på totalt mupp humör. what to do lixom?
Zz är trött fast kan inte sova. är så nervös och orolig till om jag får lägenheten eller inte, varför drar dom ut på det så länge? jag vill inte vänta längre jag vill veta nu. ja vill flytta in nu oxå för den delen. dock kommer man väl typ inte ha något internet när man flyttar:( oh ja vill flytta iaf.
expert på att tjata jag visst, expert på att tänka för mycket? självklart. det är jobbigt att var mig just nu.
för mycket bråk o skit runt omkring, pallar inte vill bara åka ifrån. vill ha kramkalas också.
krypa upp i en varm famn och mysa lite<3 oh mysa...gife nu.
:'( buhu ja vill mysa nu. 
Nae nu ska ja sluta gnälla, var ju på arbetesintervju ida, värsta skumma, han ba du passar ju så mycket bättre att jobba i en affär, du ser ju så snäll, go och glad ut.haha ja bara satt lixom WTF. haha kändes sjukt wierd. ja bara ööö ja kanske det. haha konstigaste intervjuen någonsin, sluta me, kul att du kunde komma, alltid kul att träffa tjejer som ser så där kramgoa ut....S: ööö wtf!?!?! haha något att garva åt iaf. 
om man kanske ska lägga sig o kolla film eller nått? tror nog jag gör det. vi hörs sen. puss o kram

Kommentarer
Postat av: dreadsbruden - 20 år och gravid

den med tigern var skit snygg! :D

2011-03-24 @ 18:15:37
URL: http://mammaems.webblogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0