Lista bara för att lixom

Namn du vill bli kallad ? Jonna Kitty Nilsson =^_^=
Exakt ålder? 21år,2 veckor, 3 dagar, x antal timmar, x antal minuter x antal sekunder osv osv xD
Bor ? Nörrköping
Bor tillsammans med? Kirachan
Färg på ditt hus? där jag e nu, rosa, vit och grönt
När är du född? 6 Mars 1990
Klass? Epic klassen så klart:P
Vilket år tar du studenten? 2009 redan gjort;)
Något jobb? spåtant! ;)
När ska du sova ikväll? Snart efter detta typ!
Duschat idag? klart, man vill ju lukta gott
Kramat någon idag? Jadå
Pussat någon idag? fick en av kira imorse räknas det? det var me tungan o allt lixom :S

Vad har du ätit? massor av äpplen och ett paket nudlar=D
Dagens klädsel? tights, tshirt, convers, skinnjacka och halsduk
Dagens Snygging? namen oj vem ska vi ta? Hunken kanske?
Vem kramade du senast? mamma? godnatt kram ftw   
Har du pojk-/flickvän? - nej...
Hur lång är du? 161 kanske eller mer om ja önskar tillräckligt mycket;p!

Favorit.

Låt ? Going crazy (미친거니)
Dryck ? Is te persika smak ofc
Film? Saw *dregel*
Bok? Fear Street kanske
Stad? Norrköping<3
Land? SWEDEN ofc
Ämne i skolan? hmm gympa o musik

Senaste.
Personen du tänkte på? sthlms människor
Personen du pussade? om inte kira räknas så var det Lise<3
Gången du spydde? när ja blev drogad:s!
Gången du grät? häromdagen, bråk e inte kul
Pizzan du åt? veg så klart
Gången du var i göteborg? hmm ingen aning
Gången du var i stockholm? förr nån helg sen, var en mysig helg=D

Antingen eller.
Svart eller vitt? svart
Hund eller katt? katt
Singel eller upptagen? Beror ju på men upptagen kör vi på:P
Big brother eller paradise hotel? haha BB. bara för gurkan e så rolig. xD (va töntig ja e som kan detta)
Svart hår eller blont? rött?
Blåa ögon eller bruna? hmm blått, inte för det spelar någon roll egentligen
Choklad eller lakrits? choklad
Göteborg eller stockholm? Stockholm
Högerhänt eller vänsterhänt? höger 
Pizza eller kebab? pizza 
Randigt eller prickigt? inget
Älska eller älskas? båda två
Leva eller dö? leva 

Antal.
Personer som sagt jag älskar dig?
har inte räknat. 
Glassar du ätit på en dag? hmm för många? 
Gånger du haft minnesluckor? haha :$ aa
Piercingar har du? Öronen, vill ha i naveln
Personer du saknar just nu? hmm, för många typ
Gånger ditt hjärta brustit? 2-3 kanske

Vem.
Ska du träffa imorgon? kompisar
Sjöng du senast för? haha emma och micke =D
Hade du senast en msnkonversation? Martin
Vill du ta med på en romantisk resa nu? Självklart
Förtjänar att dö? Alla...utom jag ;) haha nae ingen

Vad :
Gör dig glad? Vänner, Musik<3
Gör dig ledsen ? oj det orkar vi inte fylla i
Vill du helst göra nu? Få massage, någon ge mej!! (jute, david lovade mej massage, gife)
Längtar du till? helgen;) tills ja får reda på om ja får flytta in i lägenheten
Tycker du om dina betyg? Jadå, duger men vill ha bättre
Är det bästa som har hänt dig? Jag föddes, annars skulle jag inte sitta här! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0