ojdå, var ett tag sen sist

Moshi Moshi!
Satt hos Emma igår och upptäckte oj inte uppdaterat bloggen på ett tag eller ordentligt för den delen. why? inte orkat antagligen. men men lite recap kanske:P
har ju varit valborg, den firades me ramtin, lise, malin, tim och det gänget. med lite festande runt omkring och svea:P
råka hamna på vimmelbild lol^^ det var en rolig kväll/natt/morgon, haha kom hem runt sju åtta på morgonen iaf:P
Söndagen var det tivoli och tattomässa.
Det var kul, träffa på David, "Roger" :P haha klockren snubbe och en viss person man inte vill se:P haha i survived.
Sen kom det en vecka me lite fest (onsdagen), mys, shopping och mer fest på helgen:D
hahah så kul
Jag vet jag är grymt sexi^^ lol haha men rökringar kan ja göra;)
Det var en rolig lördag och sen en sjukt seg söndag som jag typ bara sovbort:P
Sen kom måndagen, då blev det hänga me Lise, Enki, Calle och Sebba (?) äta lite spicy hot, hänga i kärleksparken, äta piggelin och spela massa nintendo 64, Mario Kart, det var kul=) måste leta reda på min nintendo 64. Tror den finns hos mor min men osäker :S
iaf sen blev det Tisdag, Lise kom och hämta mej, vi drog på fika me Thilda på morgonen, sen blev det lite shopping, parkhäng me Shima, Sara och Myran. As nice. sen lite mer stan träffa på ramtin, tim och alex.
jag köpte nya örhängen:P haha yay me. sen drog jag hem till Emma som bjöd på underbar lasagne<3 min kock emma<3 hihi sen blev det ica och köpa lite snacks och bara chilla framför tvn. var riktigt nice.
sen kom ja hem och typ inte orkade göra något, satt o kolla på Gossip Girl och Fairy Tail.
Och snart ska jag göra mej i ordning för att dra in till stan och träffa Thilda igen, Fika på waynes var ett bra tag sen så detta ska bli kul. får se vad som händer sen:P men nu måste jag slänga på lite missha. vi hörs. chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0