rubrik!

Its ok!
suck ja hatar den jävla ankan...grrr. måste få ut lite frustration här.
gick upp tidigt idag, har tvättat kläder, varit och handlat och fikat med kusin vitamin.
hamnat i nått dålig humör just nu känner jag, är så sjukt irriterad på soc som vägrar svara, ringa upp eller prata med mej. hur svårt är det att svara i en jävla telefon? seriöst!?!?! jag vill ha tbx mina pengar hon tagit. inte okej lixom. fu, jäkla kärring asså vill slå henne me en stekpanna. får man göra det? :o haha nae skoja men skulle vilja slå någon känner mej bara allmänt irriterad. pms? kanske haha fan hatar att vara brud, skulle vara lättare att vara kille ju. men men det är ja inte so i got to deal with it. nästan så ja önskar världen faktiskt går under på lördag....nae så emo ska jag inte vara. världen kan fan gå under när som helst, lika bra att leva varje dag som den vore den siste.
Ska btw säga upp mitt telia abonemang så nu kommer bara mitt comviq funka.. nice blir mkt billigare för mej. hoppas jag iaf. önskar mej ny mobil oxå, en htc tack. ^^, men nah nu ska jag vara lite social me mor och vänta på att att ankan ska ringa. vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0