min mentala ålder

RÄKNA UT DIN MENTALA ÅLDER.

[x] Du vet hur man kokar kaffe
[x] Du använder dig av en kalender
[x] Du äger mer än ett kreditkort
[ ] Du vet hur man byter olja i bilen
[x] Du tvättar dina egna kläder
[x] Du röstar
[X] Du kan laga mat själv
[ ]Du tycker att politik är intressant
totalt: 6

[ ] Du kommer till skolan i tid varje dag
[x] Du har alltid en penna på dig
[ ] Du har aldrig fått kvarsittning
[ ] Du har glömt din egen födelsedag minst en gång
[X] Du gillar att gå ut och gå själv
[x] Du har tittat på pratshower
[X] Du dricker kaffe minst en gång i veckan
totalt: 4


[x] Du vet hur man diskar
[x] Du kan räkna till 10 på något annat språk
[x] När du säger att du ska göra något så gör du det
[x] Du kan klippa gräset
[x] Du kan få vuxna att skratta utan att skämma ut dig.
[x] Du kommer ihåg att vattna blommorna
[ ] Du pluggar när du måste
[ ] Du slöar inte i skolan/på jobbet
[x] Du kommer ihåg att mata dina husdjur.
totalt: 7

[x] Du kan stava till "erfarenhet" utan att kolla upp det
[ ] Människorna på Starbucks vet vem du är
[x] Din favoritmat är hämtmat
[x] Det första du gör på morgonen är att få i dig coffein
[x] Du kan gå och handla utan att köpa något du inte behöver
[ ] Du förstår politiska skämt första gången de sägs
[x] Du kan skriva snabbt
totalt: 5

[x] Du har förstått att vädret ändras för varje timme
[ ] Dina enda vänner är från din arbetsplats
[x] Du har varit på ett tupperwear party (party light- party^^)
[x] Du har förstått att ingen tar dig seriöst sålänge du inte är över 25 och har ett fast jobb
[/] Du har fler räkningar än du kan betala
[/] De flesta av dina vänner är äldre än du
[x] Du kan säga nej till att stanna uppe hela natten
[x] Du använder internet varje dag
[x] Din garderob har inte rensats på ett tag
[x] Du kan läsa en bok och faktiskt avsluta
total: 8


Min mentala ålder =  30 ojoj ja e gamal fast ja bara e 21 xD haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0