hmmm...

Moshi Moshi!

Då var det torsdag då, känner mej seg som fan men men, har iaf drukigt mitt morgon kaffe, klätt på mej o smörjt in mej me solskyddsfaktor eftersom solen skinner. fast den verkar vara i moln nu. hmm
hoppas på lite regn ikväll så pollen försvinner tills imorgon då simon o ja planerar att grilla lite, dricka cider och bara mysa. Kira oxå förtårs ska fixa lite namnam till honom oxå självklart. han e min lilla bebis.

GAah Simon har sutit på spelat KH typ hela dagen igår o nu hela dagen ida, sen han vakna iaf. haha han e så glad att han äntligen fått spelet. själv sitter ja o längtar tills ja får mina paket, min bok o mitt nya solpuder + solskyddsfaktor. hihi kommer nog nästa vecka. men men, hmm va ska ja mer skriva?

Nae nu får bloggen vila ingen som läser ändå när det e fint väder ute. så nu ska ja läsa Ranzuki.
Chu Chu<3
its cawaii

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0