Homie

Moshi Moshi!

Gah är trött och seg. kom hem runt halv tre idag, packa upp väskan, gosa med kira en stund i sängen, kändes som jag skulle somna, gick upp och läste tidningen, sen kom simon hem. fick mat, mm gyros<3 jummy. sen blev det ligga vila lite till, Zzzzz, sen ica och bada. mm bubbelbad med älskling och en nyfiken kisse som sitter o stirrar:S haha

Sen hamna man framför datorn, slapp gå till bibblan, simon ringde och låna om böckerna åt mig så nu har ja dom fyra veckor till^^ haha. Nah nu ska ja se om jag hittar nya project runway avsnittet, dricka upp mitt energidryck och leka på msn. Chu chu<3

Happy girls<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0