nu fyller ju alla

Hihi har suttit o köket o slagit in presenter till  mor min  o kira, dom ända ja har köpt en så länge till och mer ska köpas. Måste bara komma på vad mer ja ska ge simon o faktiskt köpa det oxå utan att han se, får göra det när ja åker till norrpan nästa gång utan honom:P

Sitter o som vanligt lyssnar på 2ne1 o Brown Eyed Girls, hihi bra musik, funderar på att om man i veckan ska spela lite julmusik o klä granen, haha kan knappt vänta, älskar att klä den blir så  mysigt på kvällen allltid:P
Specielt i år nu när det är första granen i denna lägenheten o första gången Kira får se en grön:P haha
Förra året var det en rosa:P fniss.

Men men ska försöka hålla mej tills lite längre in eller så lär ja väl klä den tills kira fyller på söndag, måste göra klart hans present me, mihihi.

Nae nu ska ja nog ta o fixa till mej lite. Hörs sen.

ska försöka lägga upp lite bilder me. Pözz Hachi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0