Lol omg rolfmao WoW

Hmm  alla dessa förkortningar alla använder..

inte det ja skulle skriva om direkt men det dök upp ihuvudet när ja fundera på en rubrik.

Ska snart ner till stan o möta upp Min älskling, måste köpa tights, nya halstabletter innan ja blir galen på min hals, närmsta apotek här kommer ja, hoppas det försvinner, feber fri e ja just nu iaf, ligger som den brukar göra +- några grader typ.. men klä mej varmt o så iväg för att köpa hem lite nödvändig heter så ja klarar mej hemma o inne hela helgen så ja blir bra någon gång.

Nae nu måste ja ge min kisse mat o vatten innan ja ska ut till bussen hör sen.

BTYL.... Hachi<3
Colorful

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: absolut! :D

2009-11-06 @ 12:55:05
URL: http://egorsamarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0