BILDBOMB VARNING HÄR VA!!!

Moshi Moshi!

Ja då har man äntligen tömt kameran, vill bara förvarna att jag har en kamra älskande katt som gillar att titta på top model:P mihihi varsegoda o njut av mina gamla bilder:



Detta E Kira-Chan

Han älskar platspåsar av nån anledning

Och han gillar kurragömma, inte för att han e så jätte bra på det;)

Men nog vet han hur man posar:D

Maju.

Detta e tydligen vad han gör på helgerna

Tar man bort alcoholen blir han sur..

..och tar tbx den:P

Sen mår han inte så bra dagen efter:P (
lul haha, säger ju att han kan posa)

Ibland blir han dock sur på kameran:P

Tvätt-time

Tuffingen

Hitta felet

Han e smart, han vet hur man öppnar skåpen

Vilket han inte får men gör ändå

Han gillar att gömma sig oxå

Trött kisse

Före

Efter

Igen? nae va?

JO!

Oj så många bilder man har, ego kisse nr 1


Nae vet ni vad, har så många bilder på min lilla kirachan att ja sparar några till fler bildbomber:P

Ni får nöja er med dessa tills dess.

Chu Chu från Kira o Hachi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0