Öh hmm

Moshi Moshi!

Försov mej lite ida, egentligen skulle ja nu sitta färdig o redo att snart gå ut till bussen, istället nyvaken o väntar på kaffet ska bli klart. suck. Min mobilsväckarklockan suger. :( aja åker iaf me ett tåget istället får bli en kortare dag i norrköping. spelar egentligen ingen roll eftersom ja mest åker för fixa biljetterna o hämta mina saknade kläder som mormor tagit från mej för att tvätta. av nån anledning tror inte hon att ja kan tvätta, ja e helt seriös när ja säger att om ja skulle bo i norrköping, ja skulle inte ens behöva sätta upp en tvätttid, mormor skulle tvätta allt åt mej. hon gillar det inte säger hon men ändå får ja gärna inte tvätta själv:P haha.

Men iaf nu ska ja hämta mitt kaffe o kolla lite på MV:s och lyssna på 4minutes nya låt:P länk:

Och även F(x) mr.boggie:P


Enjoy, o nu i smyg ska ja sitta o hoppas att jennifer fastnar för dessa som ja fick henne att börja lyssna på i my me mine:P haha. Hörs senare.

Chu Chu<3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha, ja men 4Minutes är inte så tokiga faktist :P

2010-07-19 @ 10:17:37
URL: http://sowitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0