Push Push baby

Moshi Moshi!

Vakna för en liten stund sen, usch blir så himla seg på sommaren, men tack o lov känns min fot mycket bättre ida, en så länge if :S vem vet ja kan lika gärna snubbla ida me, har ju redan nästan gjort det när kira bestämde sig för att hoppa upp o sätta klorna i mitt ben. lolz bråk kisse som nu ligger i sängen o leker med sin topz.hmm får sluta ge honom topz det var därför han hoppa på mej, men han e ju så söt:P

Men nu sitter ja här med mitt kaffe o nyser, suck visst regna det lite igår men det räckte inte, ge mej mer regn så ja slipper min allergi tack. även om ja gillar när det e sol och så så vill ja ha nån regnig dag i veckan så ja faktiskt kan va ute i solen. Men men får väl sitta o fortsätta hoppas att ja får min regniga dag snart, hatar att vara pollenallergiker min allergi har ju blivit värre i år. bläää:S

Men Men Sitter o sjunger tyst för mej själv Push Push - Sistar. Sistar är ett hyfsat ny kpop grupp, inte jätte bra tyckte ja inte först men låten har satt sig i huvudet o dansen oxå för den delen, ÅH  ja vill börja dansa. haha.<3
Nae om man skulle sluta göra så ja får ont i foten o göra något vettigt, som lösa sudoku? haha nae då ska nog sätta mej o läsa klart min spännande bok: Mihih så bra.
Vi hörs sen. Chu Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0