Am i ready to either spread my wings and fly or fall to the ground and get swallowed by a snake.?

Moshi Moshi!

Trött som fan e ja, men ja sitter här me kaffet vaken iaf. hatar palladium förtillfället vill sova.....sov skit dåligt i natt, blä. men men e bara ida oxå så det e ju skönt. or not.
Satt föresten o kolla runt på skolor i jkpg igår simons farfar tipsa om en som verkar väldigt intressant. varför kunde ja inte hittat den när ja skulle börja gymnasiet? ;) men får väl se vad som sker till hösten sen.

Usch palla om ja ska gå på palladium hela sommaren :O det gör ja inte,fan heller ja vill sova va ledigt något, det e ju trots allt sommar. nae ja har ingen fokus för att blogga just nu.

Vi hörs! Chu Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0