Moshi Moshi

Känner mej seeg som bara den idag har ja iaf fått i mig lite mer mat en igår, igår var det en macka, ida två o lite frukt:P usch gillar inte att må illa, Simon köpte mej en cola förut haha en 0,5L har fortfarande inte drukigt upp den har suttit me den sen klockan åtta. lol

Vet inte riktigt vad ja ska skriva, har tappat min insperation känns det som, känns som ja tappat allt, men men bara ja mår bättre så blir det säker bra sen. brukar ju bli det;P hoppas bara ja kan äta lite mer mat imorgon, känner mej lite hungrig nu men så mår ja illa när ja tänker på mat :S blääää. ska nog försöka äta ett äpple. var ju o handla massa frukt tidigare ida för ja vet att det e lätt för mej o äta, det o youghurt:D

Nae nu ska ja nog sätta mej o göra något annat, som kolla i mina japanska tidningar som ja har fått hem:P skoj.
Hörs väl imorgon kanske, ir senare om ja inte somnar fort ida igen:P mihihi

Chu Chu<3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kommer du på lör?

2010-06-11 @ 00:34:32

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0