Natural flavour

Moshi Moshi!

Satt nyss o fundera på om man skulle skriva ett vettigt eller ett ovettigt blogg inlägg som typ ingen skulle fatta bortsätt från mej själv då. hmm om ens ja skulle fatta:O
Men iaf inlägget får bli som det blir.

Ida har ja istort sätt bara legat o latat mej för ja har ingen ork till att göra något. hatar att känna mej så lat bläää.
Men iaf har bara spelat spel o kollat på koranska musik program. Simon har nördat KH2 i typ tre timmar det roliga eller det mest gay var att spelet börja typ inte förens man spelat dom tre timmarna. lolz än så länge säger ja att ettan bäst men får se sen när trean kommer o man har sätt dom blivit klarade.

Hmm Simon sitter o glor på hollow man 2, tycker dom filmerna e ganska tråkiga men det e ja, ja föredrar skräck/rysare mm helst såna som SAW filmerna:D löve SAW 2:D
nae om man ska joina simon o titta på filmen eller om ja ska bläddra i egg. hihi svårt val:P

vi hörs! Chu Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0