Oh my Super girl 你是我的 Baby girl 他看不见你的美丽 平凡背后的魔力 Oh my Super girl我是你的 Super Man

mihihi kan ni läsa min rubrik, om ja minns rätt tror ja Lise kan:P haha

Moshi Moshi iaf! ;)

Kände att ja kanske skulle uppdatera bloggen har varit lite seg på sistonde men vädret liksom, skinande sol orka sitta här då:P haha. tänkte iaf bjuda på lite kira bilder, tagna från när ja låna system kameran, enjoy people:


Nae nu får det räcka me bilder annars tröttnar ni nog. haha min älskade pojke Kira.

Uppdaterar väl mer sen om ja orkar, solen skinner ju så fint idag,

Chu chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0