Regn o rusk

Moshi moshi!

Was´up? Ja har precis käkat o sitter o känner på mitt hår, älskar när det e ny färgat, mitt hår blir så mjukt o skönt:D me like it, hehe för er som undrar över färgen e det bara en liten aning mörkar nu en det var förut, var mer för att jämna ut färgen o ta bort det blonda i mitt hår.

Ska ställe mej o diska sen, usch hatar att diska, funderar på om man kan lära Kira diska, kan man deT? haha skulle vara kul att se honom stå där o diska, hihi, ja får sån konstig fantasi när ja e trött. men iaf- imorgon ska man till projekt palladium, kul? hmm nja vet inte gilla data kursen, tror tisdagen blir rolig när man får träffa folk från djurens rätt, det ska bli intressant.

Nae nu ska ja läsa lite blogs o sen ta tag i köket. chu<3

Kommentarer
Postat av: Yrla Virvla Virvelflicka

haha, jag brukar få ÄNNU konstigare idéer än den där, och då behöver jag inte ens vara trött x)

2010-05-23 @ 19:02:39
URL: http://iirla.blogg.se/
Postat av: Sandra Nyberg Elmér

BILD :D

2010-05-24 @ 14:51:52
URL: http://sandra90.zoomin.se

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0