so much snow

Moshi Moshi!

känner väldigt uttråkad, är färdigt med en boll jag stickat åt Kira eller gjorde tre. Har varit väldigt uttråkad, funderar om man ska dra fram platsgranen redan nu bara för låta kira vänja sig vid den så man kan klä den utan att allt rivs ner när det är dags. hmm?

Är sugen på pepparkakor också, vill baka någon som vill baka med mig? någon?
hmm simon tycker inte det är kul fick bara Kiras hjälp förra året vilket sluta med lite katthår på dom:P haha men dom var goda iaf:P Kira gillar att hjälpa till :D

Hmm har lust att träna med men finns ju inget gym i närheten här, orka ta tåget in till jkpg för det:( suck vill bo i jkpg i stället för utkanten, eller ha körkort och bil. fast nu på vintern är det skönare att bo nära en lång borta. hmm saknar lite den gamla goda tiden när man klättra, dansa och gick på gym, hade fullt upp hela dagarna. gillar sånt. Roligare en sitta här framför datorn hela dagarna uttråkad, lyckligtvis har jag några roliga människor på msn man kan snacka med<3.

Hmm ska nog ta och ringa mor min, hon lova att ringa men hon somna säkert så får ringa o kolla läget. skriver la mer imorgon. chu chu<3


lite för mycket snö och lite för mycket minus grader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0