I <3 Nana

Moshi Moshi!

Oh hitta denna videon på youtube, eller hitta och hitta följer hennes videor hon är ju så söt.
Längtar till halloween nu och vill ha Halloween fest, vill klä ut mig till något manga/anime liknande:



Hon ser ju nästan ut som Nana:) hihi. idag blir det att dra till ungdomsmottagningen sen och ta ut min p-stav, skönt att slippa den, den orsakar ju bara problem för mig:S Men eftersom den ska ut så måste jag slänga in mig i duschen innan jag smörjer in bedövingen får ju inte duscha sen på två dagar eller något eftersom jag får armen inlindnad. men men ska slänga in mig i duschen så uppdaterar jag om en stund. Chu Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0