"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer."



Dåligt med insperation känns det som:( stör mig som fan på mitt ben också för den delen, så fort jag sätter mig känner jag smärta genom hela benet och likadant när jag ställer mig upp, försöker hålla mig stilla sittandes just nu.
Simon nördar kh2 igen, vi väntar på att Emil o Samuel ska komma hit och spela/dricka lite med oss^^.

Fick föresten min bok idag om jag inte redan skrivit det^^

Happy girl or what?
nah inte direkt skulle vara det om jag slapp smärtan och fick vara någon annanstans;)
Nu ska jag bråka med kira. Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0