buhu

Moshi Moshi

Är nyss hem kommen från ica, har köpt hem lite gott till kvällen att mumsa på.
Har för de som är intresserade fortfarande ont i mitt ben, gick över efter jag hade duschat men nu är det tillbaka:( buhu.
Får kolla upp det på måndag. Simon är och hämtar pizza, blir skräpmat denna lördagen också^^, kommer bli tjock om jag fortsätter att äta massa skräpmat hela tiden.
i veckan blir det iaf mycket fisk och kyckling på menyn.

Oh nu kom simon nu blir det mat, skriver mer sen. chu chu<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0