jag tror någon gillar smilies^^



Haha är uttråkad, så kolla på mina kommentarer de senaste e typ från emma som e väldigt kommentat glad. varför är ingen annan det? :P haha ska väl inte säga något, jag kommenterar inte alltid. är för lat för sånt oftast^^ men ja kommenterar alltid om någon vill det;P

Hmm sitter och kollar på The OC, haha känns lite som GG fast äldre, haha kommer ihåg när man följde detta när det gick på tv. minns att jag o sanna gick och snacka om det på stan innan absolut sista avsnittet sändes^^ aww minnen.

Känns som jag borde kanske hoppa på bussen eller tåget ner till norrköping någon dag. träffa mor, mormor, alla mina brudar där ner. miss u guys.
Nu ska jag åter gå till msn och OC. cya.

Chu chu<3

någon mer än jag som vill ha denna garderoben?

Kommentarer
Postat av: E

Komsi komsi, prr prr prr!

2010-09-17 @ 17:51:58
URL: http://everythingyousee.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0