sleepless

Moshi Moshi!

Då var det lugnt och tyst igen. Emil och Jocke(?)(geesh måste bli bättre på namn:S) haha iaf det var intressant, har haft jätte ont i benet, runt knät. får ta tummen ur röven och besöka en läkare på måndag.
Hade föresten en rolig konversation med Emil om antm. haha. det är alltid kul med dessa små pöjkar.

Imorgon blir det dra ner till stan med Emil och Simon, måste skaffa mig en varmtröja som man kan ha om man börjar på praktiken, måste ringa af och grejer på måndag med. min hjärna har varit lite of idag tycker jag.

Hoppas iaf jag vaknar upp utan smärta imorgon, önska kan man ju alltid iaf. sen om det går i uppfyllelse är ju en annan sak^^. Nu ska jag se klart på antm. Chu<3

Jag och min lilla Ester Darling

Kommentarer
Postat av: Emil

När drar vi morgon? Haha

2010-09-18 @ 02:51:51
Postat av: Emil

Svara på FB btw!

2010-09-18 @ 02:55:27

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0