utpumpad

Moshi Moshi!
känner mej trött o seg. imorse drog ja in till stan, köpte underkläder och en ny hoodie som e helt underbar hah emma blev super avis >< haha
sen köpte jag kisse mat och gick hem till sanna. satt med lilla jolene i knät och hon bara satt och log och var så glad. cawaii (^_^) fika och prata på om körkort, lägenheter, katter osv.
sen åkte jag hem åt middag med mor, drog sen efter det o kolla in emmas nya PLACE^^ så fint så fint så. älskar hur söt lägenheten var. hjälpte henne diska, skruva ihop möbler, fixa kläder, bädda sängen och sånt. hon bjöd på starkt kaffe och negerbollar:D jummy. sen blev det pratstund och mys, skönt att bara kunna pladdra av sig med någon som känner och förstår mej<3 massa kramar blev det och planer inför helgen.
nu ska jag nog tvätta bort mitt smink, ta lite sallad och glo på pushing daisies som jag blivit helt kär i<3<3 så underbar så det inte är sant.men men vi hörs imorgon.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0