*******Censur********

Gaaaah lack ja blir på att det är typ snöstorm ute. fufufufufuufufu jag vill ju ha sommar och värme. jäkla fail med först fint vår väder o sen bara. haha det trodde du va, boooom massa jävla fucking snö.
Äger inga vinterskor för dom kissa kira på och mina vinterjackor är undan stoppade. härligt härligt..... NOT!!!
Aja ska inte klaga mer finns dom som har det värre just nu, typ japan, stackars japaner. Nae nu ska ja ta mej i kragen och duscha o sen ringa lite samtal och fixa mitt intyg så ja kanske har min lägenhet. puss vi hörs.
sadface*_*

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0