Dag 24. Min tro om vad som händer efter döden.

Jag är nog lite av en buddist när det kommer till detta, jag tror att själen lever kvar och att den återfödds på nytt när vi dör. Som om jag dör nu kanske jag återfödds till en katt (haha hemligönskan;P) eller nått. sånt man märker. tror inte riktigt på gud och sånt men själen tror jag på, och att den kan återföddas. dejavu och sånt är nog just för att man återfödds, man tror man upplevt något även om man vet att man inte varit där i sitt nuvarande liv, kan inte förklara det på annat sätt^^ haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0