Lista!!!

Jag har:

[X] Haft en papperskasse över huvudet

[X] Haft skogsmyror på mig

[X] Lekt kurragömma

[X] Haft vattenkrig

[X ] Varit på Liseberg 

[X] Varit på Gröna Lund 

[  ] Varit på Tivoli i Danmark 

[X ] Fotat regnbågen 

[  ] Skrikit åt mattanterna att maten smakar skit 

[X] Haft en mousse flaska

[X] Haft en spray flaska

[  ] Vällt en gravsten av misstag 

[  ] Vällt en gravsten med flit 

[X ] Börjat gråta när du närmat dig en kyrkogård 

[X] Samlat på kapsyler

[X ] Ätit mer än 4 glassar på en dag 

[X] En batteriladdare 

[  ] En studsmatta 

[  ] En pool

[X] Varit förbannat kär 

[X] Tyckt att skolan är dryg 

[ X ] Haft udda kläder på dig i skolan

[  ] Varit på begravning 

[  ] Misstänker en "wannabee" dig 

[X] Spelat Guitarr Hero

[X] Sjungt Karaoke 

[  ] Varit i Säffsen

[X] Varit på kryssning

[  ] Spytt blod 

[X] Supit någon under bordet 

[X] Blivit supt under bordet 

[X] Gått 4 km i sträck utan paus 

[X] Hjulat på en åker 

[X] Spelat Xbox

[X] Spelat playstation 1

[X] Spelat playstation 2

[X] Spelat playstation 3

[X] Gjort en tårta

[X] Bakat kakor

[X] Suckat 

[X] Pratat med en psykolog - kurator. 

[  ] Gett tandläkaren en rak höger/doktor 

[X] Tar medecin mot någonting (allergier=P)

[  ] Dricker proteindryck 

[X] Spelat upp en teater 

[X] Haft eksem 

[X] Räknat alla myggbett (varje gång jag har mer än ett)

[X] Varit på festival 

[X] Tappat bort nycklar

[X] Tror på skrock 

[  ] Fått köttsår 

[  ] Haft hjärnskakning

[ / ] Rymt hemifrån 

[  ] Bränt dig i bastun 

[X] Träffat en/flera kändis/ar 

[  ] Blivit avstängd från skolan

[  ] Gjort alkoholtest

[  ] Gjort alkotest som visat promille

[X] Målat ett staket

[X] Ätit krusbär

[X] Ätit röda vinbär

[X] Ätit svarta vinbär

[X] Ätit rönnbär 

[X] Ätit äpple från träd

[X] Ätit plommon

[X] Ätit körsbär

[X] Fått MVG i ett ämne 

[X] Sett en björn 

[X] Sett en varg 

[X] Vaknat i ett överhettat tält 

[X] Vaknat någonstans och glömt var du är 

[X] Cyklat omkull

[X] Sprungit omkull 

[  ] Ridit omkull

[X] Gått omkull 

[X] Kopierat den här listan av någon

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0