Bildbomb my friends


ingen snö så e ingen glad:P

Kira-chan e en riktig liten model kisse

Kira is a sleepyboo

Han gillar sin nya matskål

Outfit bilder


Turkos o svart eyeliner e fint:D

Det e mycket snö o många minus grader ute nu

it is soooo cold outside

Kira håller sig varm me en filt:P hihi

Men han e nyfiken på snön en då:P

Nae nu ska ja äta upp min jordgubbspaj. mums, paj, grädde o flädersaft. jummy.
Kira gillar oxå grädde hehe:

haha min sötkisse fick massa grädde på sig när ja vispa den:P
Men nu ska ja som sagt äta färdigt o läsa lite blogs.

Puss Puss Hachi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0