OMG its christmas tomorrow:O

Här kommer lite gamla o nya bilder från ida me bildtexter:

ser ut att bli en vit julafton:D

Kira drömmer om vad han ska få i julklapp

Ge mej mina julklappar NU!!!!!!!!!!!!!

En söt lampa vi har fått av mormor.tycker mycket bra om den

Mysigt me värmeljus när det e mörkt, kallt o vit utomhus

Baka pepparkakor:D

Blev två plåtar me hemma gjorda pepparkakor

Mmmmm peppercookies

Liten gran men många klappar.

Han tror att han inte syns men...

..He is got on camera.

Fast nyfiken som han är så bryr han sig inte:P

Tänkte avsluta detta inlägg med en fin bild på mej o Kira men det gick inte, kira ser bara ut som en liten tjokis haha fast ack sicken sötnöt.

Hihi imorgon blire en tjockis dag för alla, här bjuds det på massa chips, popcorn, godis, mat, dip, pepparkakor och jumm jumm. haha

Nae nu ska ja ta o prova en av mina ny gjorda pepparkakor.

Puss Puss o GOD JUL!

Hachisan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0