Cause im a bit lazy sometimes

Hmm skönt att tandvärken e mesta dels borta nu. Var hos tandläkaren ida, ajaj.dom fick skära bort lite tandkött. jummy eller inte:S tack o lov vet ja bedövning, men endå e hyper nervös. låg o skaka hatar att ha tandläkar skräck.

Men för något roligare tänkte ja slänga upp lite bilder på min lilla älskling KiraChan.



Han bara älskar sina toarullar, haha mitt lilla busfrö som älskar att busa i badkaret på morgonen när ja gör mej iordning:P hihi...Simon e oxå söt som typ alltid sitter så här:

Haha min WoW nörd. yes han fick mej spela:

Nae nu ska ja kolla lite bloggar.

BTYL!!

Kisses Hachisan<3

Kommentarer
Postat av: Yrla Virvla Virvelflicka

varför skar dom bort tandkött? :o

2009-11-09 @ 22:33:24
URL: http://iirla.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0