Follow follow me

nu har ja städat hela badrummet, damsugit och tvättat golvet i hela lägenheten:D yatta, eller hmm nja, men det e rent iaf. borde torka av bordet här vi datorn och diska me, men shit orkar inte just nu e trött. måste til ica sen oköpa kisse mat kira vill ha mjukmat, stackarn får bara lite skinka så länge. haha min bortskämda katt.

Men men, imorgon ska ja gå o hämta mitt yves paket, o förhoppningsvis kommer mor mins present hem, haha fast hon vet ju redan va det är, av någon anledning vet vi typ alltid vad vi får. men det betyder ju oxå att vi alltid får det vi vill ha plus något litet mer:P

Nae nu ska nog sätta mej o läsa lite, har ju beställt hem två till böcker om inte den ena fortfarande e slut vill säga, ja älskar bokus men dom e väldigt dåliga på att uppdatera o skriva om något e slutsålt, så man får liksom chansa att det finns, ja hoppas det annars beställer ja nog hem några fler Fear Street böcker, dom e awsome:D

Men skriver sen o lägger upp lite bilder från fredagen.

BTYL! Kisses ハチ公<3

Kommentarer
Postat av: Sandra Nyberg Elmér

Vad duktig du är.. Slit inte ut dig bara :P Kram <3

2009-11-24 @ 15:45:45
URL: http://sandra90.zoomin.se

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0