Hate this and love something else

igår blev simon o ja ring märkta:D hihi i really like my ring, har ingen bild på denna datorn så bild på den får komma senare.

Ida börjar praktiken. ska för er som e nyfikna börja praktisera på Skopantern. är dock inte fullt frisken, vilket suger men men är la bara bita ihop o hoppas på det bästa. sittet just nu o dricker apelsin te, Simon gick precis till hans jobb collage grej, comunicare eller vad det heter.

Har typ en miljon tankar i huvudet just nu, o på det mår ja inte toppen, har ingen som helst aning om va ja ska ta på mej, simon o ja har varit lite dåliga på att tvätta, inte för att det märks för mina garderober är fortfarande jätte fulla. men mest med sommar kläder typ, har nästan inge för hösten o vintern. hmm, hittar inte mina jeans heller så får väl ta ett par svarta byxor. suck- måste tvätt i veckan. men man vill liksom inte för tvätten hinner aldrig torka när dom aldrig sätter dit en ny centrifug eller för länger tvätttiden. värsta kassa tvättstugen.

nae nu ska ja kolla mail, dricka upp té:t o läsa va ni har skrivit i era bloggar, hörs efter praktiken, ska försöka fota lite med nu när ja har hittat laddaren till kameran. 

Puss
me want tatto...

Kommentarer
Postat av: Melinda

vilken ball bild!

2009-11-05 @ 20:01:01
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0