Helloo bloggers

Ida har ja varit i norrköping med min älskling. Vi fick låna en av Mickes bilar. Så vi stack o kom till norrköping vid tre då åkte vi först till Skokanonen, där ja hitta ett par efter längtade UGGS :D me so happy. haha svarta blev det, varma o sköna, och hela för den delen;)

Sen blev det Rusta, Köpte en julgran, äntligen, och massa julgrans pynt o ljus, självklart köpte man julklapps papper o snören så man kan slå in alla julklappar o presenter, Kira fyller ju nästa sönda, sen fyller mor min o så fyller Joel år. haha sen Jul=D och just det Jesper fyller ju år den 9 me, tror ja minns datumet rätt? haha

Men iaf efter Rusta åkte vi hem till min mor o överraska henne:P hihi vad glad hon blev. Där hjälpte mamma mej slå in mormors födelsedags present. och ja hämta två adventsljusstakar att ha här hemma, o lite julpynt. Sen åkte vi en snabbis till Media markt för att hämta mickes dataskärm, och självklart kolla på kamrer osv.

Sen hem till mormor för att gratta lite i förväg efter som ja inte kan imorgon. Hon blev glad över presenterna. hihi
Hon bjöd på kaffe, mackor o grejer. Fick me mej  mina jackor, mössor och massa annat som man liksom har halv glömt. Tog även hem mina stick saker, har tänkt att ja ska börja sticka lite oså. kom dock på att ja glömt att köpa ett rött garn, haha men det löser sig finns säkert en sån affär här med, får kolla imorgon.

Sen åkte vi iaf hem o lämna allt och sedan drog till Micke o Julia för att lämna bilen, Blev bjuden på glögg o Julia hade bakat, dock var ja för mätt för att smaka men det såg gott ut. vi satt o kolla på Gossip girl medans killarna greja me datorn.

Sen kom vi hem, har plockat upp allt, vi har legat o sätt på The Final Destination (allså 4:an) den var helt okej, älskade att det inte var samma slags dödsfall som i de tidigare, men inget slår ju SAW filmerna dom e ju sååååå sjukt bra. specielt tvåan. haha illa älskar tvåan o det finns sex saw filmer, såg sexan i går den var helt okej men som sagt e helt såld på tvåan.

Men nu ska ja väl lägga mej o se på 9 me Simon så skriver ja mer i morgon.

Puss Puss

Hachisan<3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

du har så rätt så :P

2009-11-30 @ 15:37:28
URL: http://sowitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0