Omg im a geek

Jäkla Simon, det e han som fått mej börja spela WoW, ska snart raida. hmm inte direkt på humör eftersom vi typ alltid failar, eller inte alltid beror på healers, gaah im such a geek. men men inte världens roligaste spel men betydligt roligare en the sims, haha fast sims e kul på sitt sätt, gillar att göra hus men inte spela med karaktärerna:P haha.

Funderar på att försöka åka hem till mor min över en dag, har ja ingen feber gör ja nog det imorgon, måste hämta ut tabletter som e endast billiga för mej i norrköping, varför vet ja inte men så e det så ja måste vilket fall som helst till norrk. och hälsa på mamma o mormor kan ju aldrig bli fel.

Men man kanske ska engagera sig lite i spelet nu så man inte blir kickad eller nått. Fast ja blev lite sugen på att spela sims nu men det får vänta...

BTYL;P

Ja han inte klä ut mej den här halloweenen:(

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ja verkligen :D

2009-11-05 @ 19:55:03
URL: http://beeccss.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0