you and i

Nu sitter ja o väntar på att min älskling ska komma, Kira ligger o räcker ut tungan åt mej, haha han vakna räckte ut tungan somna igen. min lilla kisse nisse, räcker ut tungan när han sover.

När Simon kommer hem blir det äta Thai mat, jummy o cider från ica till, hihi mys fredag.

Idag har ja hämtat ut mitt paket från yves, fick massa fina saker som ja inte vill skriva ut för då vet mor min va hon får i present men kan säga att det var en mascara, läppglans, två nagellack, ögonskuggor, två gossedjur ekorrar och en liten glasburk, hihi sen vare ett par saker till som ja inte säger.. hihi..

Gaaah e hungrig, sitter o sjunger på låten You and I den är så himla fin, får tårar iögonen. Juste har målat naglarna me, haha me de nya använde båda hihi:P


hmm känns som ja hoppar runt i mina tankar så allt hamnar huller om buller, men så e väl mina tankar i guess. eller så e det för ja sjunger samtidigt som ja skriver, man vet aldrig. men nu ska ja göra något vettigt tills min älskling kommer hem.

BTYL!

Kisses Hachi<3

Kommentarer
Postat av: Yrla Virvla Virvelflicka

haha :D "fick massa fina saker som ja inte vill skriva ut för då vet mor min va hon får i present" och så skriver du vad det var i ialla fall ;D

2009-11-13 @ 18:05:39
URL: http://iirla.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0