Påsken e gul o du e ful. ir inte

Moshi Moshi!

Hmm e det bara ja eller ha alla svårt att i bland komma på bra rubriker?

Iaf, sitter här o dricker kaffe, läser bloggar o givetvis spelar WoW, det e illa hur nördig ens pojkvän kan göra en,
jag som sa att ja aldrig skulle spela sån skit, haha Emma vet om det o små mobbar mej för det, men haha tbx nu har du oxå en pojkvän som spelar det:P E glad för din skull, om du läser detta hör av dej när du e tbx i norrk=D

Igår var det en städdag, dammsög, tvätta golv, torka av över allt och självklart diska. usch, lyckligtvis har man en gullig pojkvän som hjälper till, enda som e kvar är väl badrummet i think. Blev för trött igår, så trött att det blev äta tacos, jummy. Får se vad man hitta på för mat ida, kanske carbonara,det ver länge sen.

Nae om ska göra lite randoms o skryta lite me The Kingslayer titlen. (LUL, ja e så larvig, suck kill my wow intresst)

Hör sen snyggingar. Chu<3


Kommentarer
Postat av: Emma

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D vi får ses snart :D

2010-04-05 @ 00:44:28
URL: http://everythingyousee.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0