Sexy Shadow

Moshi Moshi!

oj då vet inte hur texten blev så stor där :O aja nu syns den ju iaf ;)
Funderar på att åka hem till norrk redani morgon kväll. men får se hur ja gör. längtar så tills på måndag, känns nästan som  ja längtar för mkt så ja kommer att bli besviken :( men men får helt enkelt vänta o se . ska gå in o kolla lite sj tider o se när sista tåget går imorgon kväll.

Men nu ska ja se till så simon kommer upp och busa lite med min lilla bebis. hör sen.

chu chu Hachi<3


Update: hmm va hände me färgen på mitt moshi moshi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0