söndag

Moshi Moshi!

Ida har simons farmor o farfar varit här o hälsat på, det var trevligt,
vi blev bjudna på kina resturang, jummy så gott fast sitter här o e super sugen på en veggipizza. haha
Kom hem för en stund sen, simon o ja gick en liten promenad runt, funderar på att göra det varje eftermidda nu när det börjar bli varmt.

Funderar även på att åka hem en sväng iveckan skulle behöva snacka av mej lite med Emma, så fika i veckan?

Ja vad mer ska man säga?
Har nog inget mer, vi hörs snyggingar.

Chu<3

Kommentarer
Postat av: Lise

tycker att du borde komma till norrköping o parta nästa helg!! :O

2010-04-05 @ 00:31:47
URL: http://megumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0