Bildbomb så varning för många bilder


Liten skit man var då^^

haha saknar denna kvällen:D

kort och blondt^^

GAMLE BY OMG<3

haha alltid kul me gamla bilder

saknar klättringen nästan för mycket:(

avklätt är alltid kul^^


Geif me my guitar

OMG vi krockar^^haha Media markt parkeringen ftw eller vad? Emma?

Hahaa:O

omg jag har tandställning:O:O:O tack och lov att den är borta. men saknar mitt hår^^

OH breakdancer^^

shake it

osminkade bilder är alltid skit snygga eller hur?

sommar

Emma o ja, saknar våra bastustunder

Peace out babe

oh vilket ego inlägg detta blir:O

Denna charmiga bilden får avsluta detta inlägg.

See ya nästa gång med mer text. Chu Chu<3

Kommentarer
Postat av: Emma

<3 awesome babe

2010-08-16 @ 20:13:33
URL: http://everythingyousee.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0