Gillar inte detta.

Moshi Moshi!

Sitter här med kaffet och känner mig sjuk trött. tror jag börjar bli förkyld:(
Suck lagom till flytt och sånt ska man givetvis bli sjuk, passar ju utmärkt jag blir alltid sjuk när jag inte får.
Men får väl hålla mig inne med mitt te och äta c vitaminer.

Ska väl be simon fixa tejp så vi kan börja packa lite och sånt med, har ju jag vet inte hur mycket som ska göras och det är bara två veckor kvar. :O börjar bli stressigt. Tror det är därför jag sover så oroligt är nervös för hur det blir allt med flytten. men det ordnar sig väl förhoppningsvis.

Nu ska jag åter gå till mitt kaffe och kolla färdigt på bloggarna jag följer. TTYL!

Chu Chu<3

alltid kul att bli taggad på fb^^

Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag var snäll gämfört med vad sabina lägger upp :P

2010-08-15 @ 19:36:16

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0